dimarts, 29 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ DE SÍNTESIS

Doncs per mi la realització del blog en primer lloc va suposar una gran carrega, ja que no m'agradava, no sabia com funcionava i no volia tenir una altre compte a internet, ja que tinc un fotolog, que no faig servir, un facebook, un messenger... enfí no volia més coses.

Però ara que se com funsiona més o menys, penso que és una eina de treball útil i ràpida per a fer deures i feina de la universitat ja que està molt ben comunicat amb tots els altres blogs de la resta de companys.

Sincerament no controlo gaire les TIC, però gràcies al blog la feina la he pogut realitzar millor.
He descobert aplicacions i programes que desconeixia totalment, i que a partir d’ara utilitzaré per futurs treballs o simplement per ús personal.

Una de les activitats que més m'ha servit ha sigut la de la dels projectes telemàtics, ja que hi ha un gran nombre d'activitats entretingudes destinades a nens d'una manera o d'una altre. Penso que són una bona idea i una bona forma d'aprendre, ja que es entretingut i divertit. També el fet de que es faci en grup ho fa més motivant.

http://irenerr.blogspot.com/2009/12/projectes-telematics.html

Una altre activitat a destacar és la de l'anàlisis de l'anunci, ja que em va fer pensar en tots els petits detalls que trobem i que ens presenten els anuncis sense que nosaltres ens donem ni compte. A més l'anunci que vaig escollir em va agradar molt, i fent el seu anàlisis vaig ser més concient de totes les tècniques dels publicistes per vendre un producte.

http://irenerr.blogspot.com/2009/10/anunci-castor.html




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada