dijous, 10 de desembre del 2009

4.12.09

Descripció:
El dia 4 vam iniciar la sessió de seminari repartint-nos que portaria cada persona tan de menjar o de beure per la "festeta" de seminari que farem l'últim dia.


Seguidament jo he presentat la revista PERSPECTIVA ESCOLAR la qual ja havia presentat el Cristian.He proposat el tema de els centres juvenil avui, el rol dels educadors social com a debat, per sentir les opinions sobre aquesta feina i també el fet de les capacitats que es necessiten per a treballar de professor/a a un hospital. Després la Sara Olmos ens a presentat la seva que es diu INFÁNCIA Y APRENDIZAJE, revista molt cientifica i tècnica. Com a tema a debatre ens va proposar la gran realitat a les aules de tot el món, el rebuig a alguns alumnes a les classe.

Per últim vam recordar la setmana de pràctiques i tots vam explicar la nostra experiència de dimarts a una escola.

Reflexió:
Doncs com ja vaig dir la revista em va agrada, però hi havia algunes coses que potser es podrien modificar. També dir que tinc molt bon record de la meva experiència a l'escola de les "Dominiques".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada