DESCRIPCIÓ:
Avui és Santa Cecilia, i com a tal a la universitat de Blanquerna s'ha n'ha fet festa.
Però primer de tot a la classe de COED hem continuat la sessió amb la recitació dels poemes, rondalles, contes...
Avui 14 alumnes han fet el seu exercici de resitar uns 2 minuts devant de tothom.
Després de finalitzar les resitacions vem donar lloc als debats en els quals dos grups els que han exposat, estaven orientats cap al mateix tema però enfocat d’una manera diferent. El que van defensar de l’educació tradicional es el fet de que l’educació ha passat a ser una educació molt lliure, on el professor dóna massa llibertat i ja no és un educador sinó un amic. Per contra,l’equip que defensava l’educació actual deia que els materials que se’ls ofereix avui dia als alumnes els ajuda a experimentar per ells mateixos, tenen llibertat d’expressió, i se’ls deixa participar molt més.
REFLEXIÓ:
Com ja he dit algun cop, crec que els alumnes estan millorant molt la seva expressió oral. Cada vegada porten el tema més ben preparat, i doncs la resitació queda molt millor.
Personament avui els debats han estat interesants, però el fet que el tema s'hagi repetit dues vegades, no m'agradat gaire.
Avui és Santa Cecilia, i com a tal a la universitat de Blanquerna s'ha n'ha fet festa.
Però primer de tot a la classe de COED hem continuat la sessió amb la recitació dels poemes, rondalles, contes...
Avui 14 alumnes han fet el seu exercici de resitar uns 2 minuts devant de tothom.
Després de finalitzar les resitacions vem donar lloc als debats en els quals dos grups els que han exposat, estaven orientats cap al mateix tema però enfocat d’una manera diferent. El que van defensar de l’educació tradicional es el fet de que l’educació ha passat a ser una educació molt lliure, on el professor dóna massa llibertat i ja no és un educador sinó un amic. Per contra,l’equip que defensava l’educació actual deia que els materials que se’ls ofereix avui dia als alumnes els ajuda a experimentar per ells mateixos, tenen llibertat d’expressió, i se’ls deixa participar molt més.
D'altra banda, l'altre grup ha introduït un tema semblant però que alhora derivava en un altre conclusió.
El tema del segon grup era l'autoritat a l'aula, un grup defensava l'autoritat que regia el mestre d'abans, rectitud i disciplina constants, l'altre defensava més dinamisme, comunicació amb l'alumne i explicació de les situacions.REFLEXIÓ:
Com ja he dit algun cop, crec que els alumnes estan millorant molt la seva expressió oral. Cada vegada porten el tema més ben preparat, i doncs la resitació queda molt millor.
Personament avui els debats han estat interesants, però el fet que el tema s'hagi repetit dues vegades, no m'agradat gaire.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada