diumenge, 25 d’octubre del 2009


Qui ets tu?

He decidit fer el qui ets tu?D'una persona que desde el primer dia em va cridar molt l'atenció. Aixó d’escollir una persona perquè et crida l'atenció, és un motiu molt clàssic, però La LAURA Sánchez em va causar un bon efecte.

A més de fixar-me en ella perquè és guapa, té una semblança a la meva germana gran, amb els seus cabells llargs, castanys clars, ulls extramadament bonics i de color blau clar, la cara amb pigues les quals m’agraden però ella no li agraden gaire les seves pigues i una gran somriure que li omple la cara, una cara amb un tó de pell blanquet.


La Laura és una persona extrovertida, molt expressiva , amb la cara expressar allò que amb les paraules no et diu, la trobo una persona molt feliç i crec que és una noia que no té por a dir la veritat. Recapítulem, sincera, extrovertida, simpatica, riallera i trapella. Trapella m’ho sembla, perquè té cara de bona nena, nena inocent, però segur que sota la nena dolça que aparenta hi ha una dona amb el seu caràcter. Per comfirmà la meva teoría hauré de conéixer més a la Laura, tot i que el poc temps que ho porto fent m'agradat molt.

=)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada