diumenge, 25 d’octubre del 2009

23/10/09

Descripció:
Doncs el passat divendres a seminari vem fer una posada en comú del llibre "va de mestres" que aviam d'entregar aquell mateix dia .Pel què fa a la posada en comú del llibre "Va de mestres", vam començar llegint el fragment del nostre treball més significatiu per a nosaltres.
un cop acabada la posada en comú cadascún de nosaltres vem dir el que més ens havia soprès del llibre.
Després d'aquesta posada en comú i d'haver entregat el treball a la Lluïsa, el Cristian ha presentat la seva revista d'educació, titulada "Perspectiva escolar". Aquesta es va començar a publicar l'any 1974, està escrita en català, té una periodicitat mensual i té un cost individual de 6,90euros i anual de 61euros.

Reflexió

Com ja vaig comentar a la classe, una de les coses que més em va sorprendre de "va de mestres" és el simple fet de posar-te en el lloc del professor quan encara estic en el d'alumna. També trobo el llibre molt motivador, ja que m'ha obert les ganes de tenir una classe al meu carrec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada