diumenge, 15 de novembre del 2009

SEMINARI 28/10/09

Descripció:

Al començament del seminari la Lluïsa ens va proposar que responguessim a unes preguntes d'una enquesta, sobre els motius escollits per estar a blanquerna.
Després la Maria, la Laura i jo (Irene) explicaven les notícies escollides.

Seguidament el debat que va proposar la Maria, tractava sobre l'aplicació de la tecnologia en les aules amb nens petits, parlan sobre si la tecnologia podria algun cop substituir els llibres de text, els problemes que comporten els ordinadors, amb la mà d'obra, el manteniment i per ultim els problemes de visió per als nens.
Continuació la Laura va proposar el debat sobre fer una prova "revàlida" als alumnes que acaven la ESO, per així poder observa si s'obté un bon nivell al finalitzar els estudis de la ESO.
Després jo vaig proposar un debat sobre l'aplicació de una multa a aquells pares que no es comprometen a portar els seus fills a l'escola, per tal de que els joves no fasin "campana".

Un cop vam haver finalitzat amb les notícies, l’Albert ens va presentar la seva revista, anomenada “Escuela”.Està formada per diversos apartats, els més significatius dels quals són: Educared, més reportatges, entrevistes i articles d’opinió, Legislación, Cultura... Pel què fa a l’article escollit per tal de poder-lo debatre va se: “Agentes de Autoridad”, que tractava sobre l’autoritat dels mestres a les aules”. Altres temes que també vam comentar van ser “la 3a hora de castellà” i “el sistema educatiu a Espanya”.

Finalment, la Lluïsa ens va repartir un article sobre “L’era cristiana”, d’Empar Moliner, que tractava de substituir el nom de vacances de Nadal pel de vacances d’hivern i el de vacances de Setmana Santa pel de vacances de primavera.


Reflexió:
Doncs m'agradaria resaltar el fet de que no estic gaire d'acord amb l'aplicació dels ordinadors tan dora a les aules, ja que implica moltes desventatges respecte el seu ús. A més els nens petits no han de saber com funciona un ordinador, tenen molt de temps per aprendre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada